FAQ - często zadawane pytania

1. Jak zapisać się do Klubu?

To bardzo proste, wystarczy kliknąć w zaproszenie wysłane na Twojego emaila. Następnie należy zarejestrować się do aplikacji podając login i odznaczyć wymagane zgody. Kolejnym krokiem jest wypełnienie formularza rejestracyjnego. Po pozytywnej weryfikacji danych, utworzone zostanie w Aplikacji konto dla Uczestnika. Na adres mailowy wysłane zostanie potwierdzenie rejestracji oraz login i hasło dostępu do Aplikacji. Od tej chwili możesz gromadzić punkty i walczyć o atrakcyjne nagrody.


2. Jak zbierać punkty?

Punkty gromadzimy poprzez korzystanie z produktów Toyota Bank. Za każdy odrębny produkt otrzymujesz odpowiednią liczbę punktów. Dana liczba punktów uprawnia Cię do wzięcia udziału w dedykowanym konkursie. Wszystkie produkty biorące udział w Klubie Korzyści za które przyznajemy punkty są opisane w zakładce produkty.


3. Za co są przyznawane punkty?

Punkty przyznawane są za korzystanie z produktów Toyota Bank. Do 30.06. 2017 przyznajemy 300 punktów dodatkowych "na start", punkty przyznajemy za założenie i utrzymanie lokaty standardowej lub Lokaty Depozyt Plus na 24 lub 36 miesięcy, za założenie i spłatę pierwszej raty kredytu Smart Plan na nowe i używane samochody, za otworzenie młodzieżowego Konta Click, za Pożyczkę nr 1, za kredyt odnawialny, za założenie karty kredytowej oraz jej aktywność, za usługę Comfort Pay, za założenie dowolnego serwisu Assistance za wypłatę Premii w Cashbacku.


4. Jak wziąć udział w konkursie?

Aby przystąpić do konkursu musisz uzbierać wymagana liczbę punktów a następnie wykonać zadanie konkursowe przeznaczone dla danego statusu uczestnika. Na wszystkie prace czekamy do 4 marca 2018 roku włącznie.


5. Jakie są zadania konkursowe

dla uczestnika o ststusie Silver: propozycja hasła promującego „Moje korzystanie z Konta Jedynego” - zwanego dalej „zadaniem konkursowym - Silver”. Długość Hasła konkursowego nie może przekraczać 250 znaków, licząc razem ze spacjami. Hasło nie może być wulgarne, obraźliwe, ani naruszać praw osób trzecich i zasad współżycia społecznego;

dla uczestnika o statusie Gold: propozycję hasła promującego „Jak oszczędzam z Toyota Bank” - zwanego dalej „zadaniem konkursowym - Gold”. Długość Hasła konkursowego nie może przekraczać 250 znaków, licząc razem ze spacjami. Hasło nie może być wulgarne, obraźliwe, ani naruszać praw osób trzecich i zasad współżycia społecznego;

dla uczestnika o statusie Platinum: zdjęcie i hasło promujące „Za co najbardziej lubię Toyota Bank” - zwanego dalej „zadaniem konkursowym - Platinum”. Wielkość pliku załączonego do Aplikacji nie może przekraczać 500 kB, dopuszcza się formaty .jpg lub .gif . Zdjęcie nie może być wulgarne, obraźliwe, ani naruszać praw osób trzecich i zasad współżycia społecznego. Długość Hasła konkursowego nie może przekraczać 250 znaków, licząc razem ze spacjami. Hasło nie może być wulgarne, obraźliwe, ani naruszać praw osób trzecich i zasad współżycia społecznego;

dla uczestnika o statusie Diamond: zdjęcie oraz hasło promujące: „Moje tankowanie korzyści z Toyota Bank” - zwanego dalej „zadaniem konkursowym - Diamond”. Wielkość pliku załączonego do Aplikacji nie może przekraczać 500 kB dopuszcza się formaty .jpg i .gif . Zdjęcie nie może być wulgarne, obraźliwe, ani naruszać praw osób trzecich i zasad współżycia społecznego. Długość Hasła konkursowego nie może przekraczać 250 znaków, licząc razem ze spacjami. Hasło nie może być wulgarne, obraźliwe, ani naruszać praw osób trzecich i zasad współżycia społecznego.


6. Co to jest status Silver?

Uczestnik, który uzyskał co najmniej 1000 Punktów promocyjnych, ale nie więcej niż 1999 Punktów promocyjnych.


7. Co to jest status Gold?

Uczestnik, który uzyskał co najmniej 2000 Punktów promocyjnych, ale nie więcej niż 2999 Punktów promocyjnych.


8. Co to jest status Platinum?

Uczestnik, który uzyskał co najmniej 3000 Punktów promocyjnych, ale nie więcej niż 3499 Punktów promocyjnych.


9. Co to jest status Diamond?

Uczestnik, który uzyskał co najmniej 3500 Punktów promocyjnych.


10. Czy mój status się zmienia?

Co miesiąc weryfikujemy aktywność naszych Uczestników i nadajemy im punkty za ich aktywność. Twój status może się zmieniać co miesiąc w zależności od Twojej aktywności.


11. Kiedy dostanę premię gwarantowaną?

Każdy Uczestnik, który na dzień 15.02.2018 roku uzyska status Silver (co najmniej 1000 Punktów promocyjnych) otrzyma Premię gwarantowaną w wysokości 50 zł (Premia). Do dnia 16.03.2018 roku Organizator powiadomi Uczestników o przyznaniu Premii, przesyłając wiadomość e-mail, na adres wskazany przez Uczestnika. Uczestnik zobowiązany jest utrzymać Produkty Partnera, za które uzyskał Punkty promocyjne oraz posiadać aktywne Konto Jedyne w Banku do dnia wypłaty Premii gwarantowanej, tj. co najmniej do dnia 31.03.2018 roku. Premia zostanie wypłacona przelewem do dnia 31.03.2018 roku na Konto Jedyne w Banku.


12. Do kiedy trwa konkurs?

Konkurs trwa od 15.02.2018 r. do 4.03.2018 r.


13. Chciałbym dołączyć do klubu a nie otrzymałem zaproszenia, co mam zrobić?

Klub Korzyści przeznaczony jest tylko i wyłącznie dla naszych uczestników wcześniejszych akcji. Jeśli nie otrzymałeś zaproszenia prosimy o kontakt z Organizatorem lub wysłanie emaila na adres: : kontakt@bank.zpremia.pl.


14. Jakie są nagrody w konkursie?

a. Status „Silver”– [25 x Samsung Galaxy Tab A 7.0 ] o wartości 550 zł brutto sztuka,

b. Status „Gold” – [10 x Smart watch Polar V800 HR] o wartości 1800 zł brutto sztuka, oraz nagrodę pieniężną w wysokości 1/9 wartości brutto nagrody rzeczowej,

c. Status „Platinum” – [10 x Samsung Galxy S8] o wartości 3500 zł brutto sztuka, oraz nagrodę pieniężną w wysokości 1/9 wartości brutto nagrody rzeczowej,

d. Status „Diamond” – [5x Voucher na wycieczkę o wartości 10 000 zł do zrealizowania w okresie do dnia 31.12.2018 roku oraz nagrodę pieniężną w wysokości 1/9 wartości brutto nagrody rzeczowej.


15 Jak mogę nabyć Produkty Partnera?

Wystarczy wejść w zakładkę Produkty dostępną po zalogowaniu się do aplikacji. W tym miejscu znajdziesz wszelkie produkty, za które przyznajemy punkty.