Toyota Bank - tu każdy
element jest świetny

13 kwietnia 2017
  • Lubię to 0
    Loading...
  • komentarze0

Tu nie ma mowy o skoku na szybki zysk, o maksymalizacji dochodu z każdego klienta. Najważniejsza jest stabilna rozbudowa potencjału. Dzięki temu klienci wiedzą, że Toyota to nie tylko cztery kółka, ale też wiarygodna instytucja. Toyota Bank jest jej częścią.

Toyota Bank to nie tylko bank, to jedna z emanacji specyficznego patrzenia na biznes: odpowiedzialnego, uczciwego i myślącego o przyszłości. Na tych samych zasadach, które tworzył w tamtym czasie Sakichi Toyoda (jeden z ojców rewolucji przemysłowej w Japonii) działa dziś Toyota Bank w Polsce. Czytaj więcej o polityce Kaizen.

Firma Toyota Financial Services zaczęła działać Polsce od 2000 r. (jej właścicielem jest niemiecka spółka Toyota Kreditbank Gmb). Od tamtej pory skupia się na instrumentach finansowania zakupu samochodów Toyota i Lexus, zarówno przez nabywców indywidualnych, jak firmy. Dwa lata później firma zajęła prowadzeniem spółki zajmujące się leasingiem aut.

W 2007 roku Toyota Bank uruchomił platformę bankowości elektronicznej, a później oferta była systematycznie rozbudowywana o konta osobiste i oszczędnościowe, lokaty, pożyczki i karty płatnicze, a także coraz lepsze systemy obsługi poprzez Internet, telefon i SMS. Obecnie bank jest w stanie zaoferować całkowicie wirtualną obsługę począwszy od podpisania pierwszych umówi i założenia konta, po późniejszą współpracę z klientem przy jego kolejnych ruchach finansowych.

Koncern dowiódł, że nie da się myśleć o rozwoju bez patrzenia w przyszłość, a jej jednym z elementów jest właśnie sieć instytucji finansowych. Każda z nich stara się osiągnąć doskonałość na swoim rynku. Zanim Toyota Bank pojawił się w Polsce, firma miała za sobą już 18 lat rozwoju na całym świecie – link do historii szefostwo firmy dokładnie zbadało rynek i realia, aby świadczone usługi, jak najlepiej odpowiadały klientom, były konkurencyjne, proste w obsłudze, a jednocześnie nie wiązały się ze zbędnym ryzykiem.

Pracownicy Toyota Banku wiedzą, że nie istnieją bez szacunku klientów, dlatego wszystkie ich uwagi są traktowane poważnie; tak samo, jak poważnie traktuje się uwagi i spostrzeżenia pracowników, bo w tej firmie myśli się zespołowo, żeby klienci poczuli się, jak najpewniej.

Misją Toyota Banku, tak jak całej Toyota Financial Services, jest zapewnienie satysfakcjonującego komfortu życia pracownikom firmy, jej kooperantom, a przede wszystkim klientom. Klienci firmy nie mogą mieć poczucia, że zostali wprowadzeni w błąd lub zwiedzeni. Firma chce dzięki temu należeć do grupy najbardziej podziwianych instytucji finansowych w świecie kooperantów narzędzia.

Podobne artykuły

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Skontaktuj się z nami!

Pola oznaczone symbolem * są wymagane